Řada PDK Kubota 4–7 m³/min

Představujeme vám novou řadu pojízdných dieselových kompresorů PDK. Vedle naší stávající řady PDP jsme začali vyrábět řadu novou s japonskými motory Kubota. PDK se může pyšnit stejnými vlastnostmi a stejnou kvalitou jako námi dosud vyráběné pojízdné dieselové kompresory, do jejichž konstrukce se promítá naše padesátiletá tradice výroby. Nová řada zatím čítá jeden model. Jsou vybavené řídícím panelem Comap Intel Nano.

Společné parametry řady:

  • Motory - Celkovou kvalitu pojízdných kompresorů nejvíce ovlivňují dieselové motory. Proto se vybírají takové modely, které poskytují bohatou výkonovou rezervu. Díky ní je zaručena spolehlivost a co nejdelší životnost stroje. Pracovní režim je díky výkonové rezervě nastaven do optimální oblasti křivky spotřeby, což vede k velmi nízké celkové spotřebě paliva.
  • Řídicí systém - Dvoustupňový proporcionální řídící systém moderní konstrukce je dalším prvkem, který výrazně redukuje spotřebu paliva. Systém přesně sleduje aktuální spotřebu stlačeného vzduchu, čímž optimalizuje energii vkládanou do stlačeného vzduchu. Provozovatelům pojízdného kompresoru tak šetří další náklady na palivo.
  • Šroubový blok - Šroubové bloky použité pro pojízdné kompresory ATMOS zaručují dlouhý bezproblémový chod během celé životnosti stroje. Poslední vývojová generace profilu šroubů má vynikající vlastnosti jak v účinnosti, tak v hlučnosti.
  • Ochranný systém - Ochranný systém kompresoru sleduje teplotu chladícího media motoru, mazací tlak a teplotu oleje v kompresoru. Stroj je odstaven pokud dojde k nestandardnímu provoznímu stavu.
  • Podvozky - Podvozky jsou certifikované pro všechny druhy předpisů EU. Stroje, jejichž váha převyšuje 750 kg, jsou dodávané s nájezdovou brzdou a zpětnou automatikou a také s nastavitelnou výškou oje. U menších strojů je toto zařízení dodáváno na přání.
  • Karoserie - Karoserie pojízdných kompresorů ATMOS omezuje hluk v souladu s příslušnými standardy EU na ochranu životního prostředí. Vysoká pozornost byla věnována ochraně proti korozi a vyústila v nový ochranný systém karoserie založený na pokrytí hliníkem.
  • Odlučování vody - Na přání jsou dodávány účinné dochlazovače vzduchu, do kterých je zastavěný ekonomizér a odlučování vody. Toto zařízení, které se umísťuje na střechu kompresoru, dodává ultra suchý vzduch pro tryskání a ostatní aplikace, kde je skutečně suchý vzduch zapotřebí.
Řada PDK Kubota 4–7 m³/min
Typ PDK33PDK33CEPDK65 Typ
jmenovitá výkonnost [m³/min]5 / 3,8 / 3,24 / 3,1 / 2,57 / 6,3 / 5,8jmenovitá výkonnost [m³/min]
jmenovitá výkonnost [cfm]175 / 135 / 113141 / 110 / 88247 / 222 / 205jmenovitá výkonnost [cfm]
max. přetlak [bar]7 / 10 / 127 / 10 / 127 / 10 / 12max. přetlak [bar]
max. přetlak [psi]102 / 150 / 175102 / 150 / 175102 / 150 / 175max. přetlak [psi]
typ motoru Kubota V1505-TKubota V1505-TKubota V3300typ motoru
hmotnost [kg]7507501200hmotnost [kg]